110 napos promóciós kampányt indított a 110 éves Theodora

2017. június 6., kedd, 10:30

Magyarország történelmi ásványvize 110 éves lett. A Theodorát palackozó Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 110 napos promóciót indított a jubileumi évforduló kapcsán. A kampányban a márka Balatonhoz való szoros kötődése és természetközelisége kapott hangsúlyt, ezért a fődíj egy elektromos autó; a Balcsi Original pedig egyedi noteszt és pólót tervezett a születésnapra, amelyek designját a Theodora eredendő tisztasága és frissítő hatása ihlette.

110 napos promóciós kampányt indított a 110 éves Theodora

Hazánk történelmi ásványvize, a Theodora, amely 1907 óta kapható palackozva, idén ünnepli 110 éves születésnapját. A jubileumi év kapcsán a Theodora közös ünneplésre hívja a fogyasztókat egy 110 napos promóciós kampány keretében. Mivel a Theodora forrás a gyönyörű Káli-medencében található, és szorosan kötődik a Balatonhoz, továbbá a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. számára mindig kiemelt szerepet játszott a környezetvédelem, a vállalat természeti értékként tekint az ásványvizekre, és lelőhelyük környezetének megóvására is nagy hangsúlyt fektet, ezért a promóciós ajándékok közé bekerült a Balcsi Original egyedi pólója és notesze, és egy nulla károsanyag-kibocsátású elektromos autó, a Volkswagen e-up!

   „A Theodora és a Balcsi Original ugyanonnan származik, mindkét brand a Balatonból "fakad", ezen felül pedig mindkettőnkre jellemző a frissesség. Nálunk a víz, a nyár inspiráló hatása, a Theodoránál pedig az eredendő tisztaság és frissítő hatás, immár 110 éve. Ezért választottuk a buborékokat, amivel az állandó pezsgést szimbolizáljuk, hiszen minden bubi egy új élmény. Próbáltunk nagyobb keretben gondolkodni, így nemcsak a termékek elején kaptak helyet a különböző méretű buborékok, hanem teljes mértékben befedik a rendelkezésre álló felületet.” – fejtette ki Hlavaty Tamás, a Balcsi Original egyik alapítója a Theodora születésnapjára tervezett egyedi notesz és póló kapcsán.

   „A Theodora hazánk legtradicionálisabb ásványvize, a jeles évfordulót méltón szeretnénk megünnepelni, fokozottan ügyelve a márka tekintélyére és értékeire. A Theodora forrás a káprázatos Káli-medencében található, a tisztaság, a természetközeliség, a Balaton már összefonódtak a kommunikációban a nagy múltú ásványvíz nevével. Ennek megfelelően válogattuk ki a promóciós ajándékokat, így nem véletlen, hogy a Balcsi Original egyedi pólói és noteszei, illetve a jövő generációjára is gondoló elektromos autó, a Volkswagen e-up! is szerepel a kampányban.” – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője a jeles évforduló apropóján indított promóció kapcsán.

   „Büszkék vagyunk, hogy Magyarország tradicionális ásványvizének promóciós kampányában egy ilyen modern, zéró emisszójú autó, mint a tisztán elektromos meghajtású Volkswagen e-up! főszerepet kaphatott. A Theodorát palackozó Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. környezettudatos magatartását példaértékűnek tartjuk” – hangsúlyozta Kazi Róbert, a Volkswagen marketingmenedzsere.

A kampány időtartama: 05.29.-09.15.

A kampány ajándékai: a játékosok naponta nyerhetnek fesztivál jegyeket, és Balcsi Original egyedi pólót vagy noteszt, hetente egy kerékpárt, egy GoPro kamerát, és egy wellness hétvégét. A fődíj pedig egy különleges elektromos autó nulla károsanyag-kibocsátással, egy Volkswagen e-up!

Forrás: FLOW PR

hírek játék nyereményjáték theodora magyarország történelmi ásványvize

Biciklizésből milliós adomány

Biciklizésből milliós adomány

Idén is meghirdette dolgozói között a Bringázz a munkába! programot a Tigáz. Az akció lényege, hogy a kerékpárral megtett kilométerek arányában támogatnak egy-egy intézményt. A vállalat önkéntesei csaknem 60.000 kilométert bicikliztek, így a cég több mint 1 millió forinttal támogatja a Dévény Anna Alapítványt.

tovább

Sikerrel debütált az EQ-sexy mozgalom, sztárok vallottak az első EQ Napon

Sikerrel debütált az EQ-sexy mozgalom, sztárok vallottak az első EQ Napon

Több közismert ember, köztük Till Attila, Bombera Krisztina, Náray Tamás és Szily Nóra vett részt az első EQ Napon, melyet Kósa Erika, hazánk egyik legelismertebb üzletasszonya hívott életre.  Az eseményen kiderült, hogy a hírességek miért tartják fontosnak az érzelmi intelligenciát az élet bármely területén.

tovább

Harctéren a vadvilág – természetvédelmi siker katonai területen

Harctéren a vadvilág – természetvédelmi siker katonai területen

Hogyan találhat magának menedéket Európa egyik legveszélyeztetettebb hüllője épp egy magyarországi katonai lőtéren? Miért fontos, hogy ezen a kiképzőhelyszínen a honvédség is kiemelten figyeljen az állat- és növényvilág megőrzésére? A természetvédők és a Honvédelmi Minisztérium hat évvel ezelőtt összefogtak, hogy megóvják a páratlan természeti értékeknek otthont adó Turjánvidéket.

tovább