110 napos promóciós kampányt indított a 110 éves Theodora

2017. június 6., kedd, 10:30

Magyarország történelmi ásványvize 110 éves lett. A Theodorát palackozó Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 110 napos promóciót indított a jubileumi évforduló kapcsán. A kampányban a márka Balatonhoz való szoros kötődése és természetközelisége kapott hangsúlyt, ezért a fődíj egy elektromos autó; a Balcsi Original pedig egyedi noteszt és pólót tervezett a születésnapra, amelyek designját a Theodora eredendő tisztasága és frissítő hatása ihlette.

110 napos promóciós kampányt indított a 110 éves Theodora

Hazánk történelmi ásványvize, a Theodora, amely 1907 óta kapható palackozva, idén ünnepli 110 éves születésnapját. A jubileumi év kapcsán a Theodora közös ünneplésre hívja a fogyasztókat egy 110 napos promóciós kampány keretében. Mivel a Theodora forrás a gyönyörű Káli-medencében található, és szorosan kötődik a Balatonhoz, továbbá a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. számára mindig kiemelt szerepet játszott a környezetvédelem, a vállalat természeti értékként tekint az ásványvizekre, és lelőhelyük környezetének megóvására is nagy hangsúlyt fektet, ezért a promóciós ajándékok közé bekerült a Balcsi Original egyedi pólója és notesze, és egy nulla károsanyag-kibocsátású elektromos autó, a Volkswagen e-up!

   „A Theodora és a Balcsi Original ugyanonnan származik, mindkét brand a Balatonból "fakad", ezen felül pedig mindkettőnkre jellemző a frissesség. Nálunk a víz, a nyár inspiráló hatása, a Theodoránál pedig az eredendő tisztaság és frissítő hatás, immár 110 éve. Ezért választottuk a buborékokat, amivel az állandó pezsgést szimbolizáljuk, hiszen minden bubi egy új élmény. Próbáltunk nagyobb keretben gondolkodni, így nemcsak a termékek elején kaptak helyet a különböző méretű buborékok, hanem teljes mértékben befedik a rendelkezésre álló felületet.” – fejtette ki Hlavaty Tamás, a Balcsi Original egyik alapítója a Theodora születésnapjára tervezett egyedi notesz és póló kapcsán.

   „A Theodora hazánk legtradicionálisabb ásványvize, a jeles évfordulót méltón szeretnénk megünnepelni, fokozottan ügyelve a márka tekintélyére és értékeire. A Theodora forrás a káprázatos Káli-medencében található, a tisztaság, a természetközeliség, a Balaton már összefonódtak a kommunikációban a nagy múltú ásványvíz nevével. Ennek megfelelően válogattuk ki a promóciós ajándékokat, így nem véletlen, hogy a Balcsi Original egyedi pólói és noteszei, illetve a jövő generációjára is gondoló elektromos autó, a Volkswagen e-up! is szerepel a kampányban.” – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője a jeles évforduló apropóján indított promóció kapcsán.

   „Büszkék vagyunk, hogy Magyarország tradicionális ásványvizének promóciós kampányában egy ilyen modern, zéró emisszójú autó, mint a tisztán elektromos meghajtású Volkswagen e-up! főszerepet kaphatott. A Theodorát palackozó Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. környezettudatos magatartását példaértékűnek tartjuk” – hangsúlyozta Kazi Róbert, a Volkswagen marketingmenedzsere.

A kampány időtartama: 05.29.-09.15.

A kampány ajándékai: a játékosok naponta nyerhetnek fesztivál jegyeket, és Balcsi Original egyedi pólót vagy noteszt, hetente egy kerékpárt, egy GoPro kamerát, és egy wellness hétvégét. A fődíj pedig egy különleges elektromos autó nulla károsanyag-kibocsátással, egy Volkswagen e-up!

Forrás: FLOW PR

hírek játék nyereményjáték theodora magyarország történelmi ásványvize

Női OKJ-s Toplista

Női OKJ-s Toplista

A pénzügyi-gazdasági OKJ-s képzések hódítanak a nők körében

tovább

Cannes-ban is díjat nyert a WWF Magyarország animációs filmje

Cannes-ban is díjat nyert a WWF Magyarország animációs filmje

A “We are all connected” – a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a White Rabbit reklámügynökség közös munkája – a Cannes Lions reklámfesztiválon kapott bronzoroszlánt Design kategóriában.

tovább

Stréber keret és cicaszem forma - ilyen az idei napszemüveg divat

Stréber keret és cicaszem forma -  ilyen az idei napszemüveg divat

A jó napszemüveg kiválasztása nem egyszerű feladat. A legfontosabb, hogy védje a szemet, kényelmes legyen, de – valljuk be – az sem mindegy, hogy mennyire trendi. De vajon mi az idei divat?

tovább