Dinamikus Flow jóga

2017. október 9., hétfő, 07:00

– 17 mozdulatsor, hogy jól induljon a napod!

Dinamikus Flow jóga

A flow a mozgás és a légzés összhangja, mozgásos meditáció, áramlás, egyik asanaból a másikba. Kreatív és dinamikus, elvonja a figyelmet az aznapi problémáktól, stresszoldó hatása van, közelebb visz a valódi önmagadhoz, segít a mindennapokban megteremteni az egyensúlyt.

Az alábbi mozdulatsorok megnyugtatnak, energetizálnak, javítják a testtartást és kiválóan formálják az alakot, ráadásul akár otthon is elvégezhetők.

A gyakorlatsor mindössze 15 percet vesz igénybe. Egy-egy gyakorlatra szánj legalább 1, a relaxációra pedig minimum 3 percet. Törődj magaddal minden nap!

Jógára fel!

1. Tad asana – Javítja a tartásodat, elindítja a befelé figyelést

2. Hasta uttan asana – Megnyújtózik a tested

3. Uttan asana – Nyújt, lábtól a tarkóig, jótékonyan hat az emésztésre

4. Csatuszpad asana – Nyújtja és erősíti a gerincet

5. Félhold tartás – Nyújtja a csípőt és a gerincet

6. Combhajlítók nyújtása

7. Lefele néző kutyapóz – Az egész test nyújtása, a keringés javítása

8. Mardzsari, macskapóz – Mobilizálja a gerincet, feszültségoldó

9. Hegy-tartás – Erő-, nyújtó-, egyensúly gyakorlat

10. Hegy-tartásban lábemelés

11. Félhold tartás – Nyújtja a csípőt és a gerincet

12. Uttan asana – Nyújt, lábtól a tarkóig, jótékonyan hat az emésztésre

13. Hasta uttan asana – Megnyújtózik a tested

14. Tad asana – Javítja a tartásodat, elindítja a befelé figyelést

15. Gerinccsavarás – Frissít, oldja a gerinc feszültségét

16. Apan asana, zsugorpóz – A csavarás után a gerinc feszültségét oldja

17. Sav asana – Minimum 5 perc gondolatok nélküli relaxáció

TIPP: A Tezenis őszi sportkollekciója minden mozgásformához és minden helyszínhez tökéletesen megfelel, legyen szó egy izzasztó edzőtermi óráról vagy egy könnyed otthoni tornáról.

örökmozgó sport mozgás jóga flow

Matrac helyett válaszd a gépet: itt a reformer pilates!

Matrac helyett válaszd a gépet: itt a reformer pilates!

Itthon elsősorban a „matracos” Pilates órák terjedtek el, ám a gépekkel végzett edzés során fokozottabban érvényesülnek a módszer előnyei. A gépek segítenek abban, hogy a gyakorlatokat helyesen és hatékonyan végezzük el.

tovább

Videó! Reggeli nyújtás, lazítás - állva

Videó! Reggeli nyújtás, lazítás - állva

Beállt nyakkal, háttal vagy derékkal kezdődnek a reggelek? Most megmutatjuk, milyen nyújtó-lazító tornát érdemes ilyen esetekben rendszeresen végezni!

tovább

Újévi fogadalmak futás módra

Újévi fogadalmak futás módra

A munkában egy utolsót hajrázunk, közben otthon gőzerővel készülünk a karácsonyra, kevés idő jut magunkra, és amikor kieresztünk, akkor általában jó pár kiló felesleggel arra gondolunk, ideje az életmódváltásnak. Csakhogy hideg van, és eszünk ágában nem lenne kidugni az orrunkat, de ilyenkor kell erőt venni magunkon, hiszen a nyári test télen készül…

tovább