Dinamikus Flow jóga

2017. október 9., hétfő, 07:00

– 17 mozdulatsor, hogy jól induljon a napod!

Dinamikus Flow jóga

A flow a mozgás és a légzés összhangja, mozgásos meditáció, áramlás, egyik asanaból a másikba. Kreatív és dinamikus, elvonja a figyelmet az aznapi problémáktól, stresszoldó hatása van, közelebb visz a valódi önmagadhoz, segít a mindennapokban megteremteni az egyensúlyt.

Az alábbi mozdulatsorok megnyugtatnak, energetizálnak, javítják a testtartást és kiválóan formálják az alakot, ráadásul akár otthon is elvégezhetők.

A gyakorlatsor mindössze 15 percet vesz igénybe. Egy-egy gyakorlatra szánj legalább 1, a relaxációra pedig minimum 3 percet. Törődj magaddal minden nap!

Jógára fel!

1. Tad asana – Javítja a tartásodat, elindítja a befelé figyelést

2. Hasta uttan asana – Megnyújtózik a tested

3. Uttan asana – Nyújt, lábtól a tarkóig, jótékonyan hat az emésztésre

4. Csatuszpad asana – Nyújtja és erősíti a gerincet

5. Félhold tartás – Nyújtja a csípőt és a gerincet

6. Combhajlítók nyújtása

7. Lefele néző kutyapóz – Az egész test nyújtása, a keringés javítása

8. Mardzsari, macskapóz – Mobilizálja a gerincet, feszültségoldó

9. Hegy-tartás – Erő-, nyújtó-, egyensúly gyakorlat

10. Hegy-tartásban lábemelés

11. Félhold tartás – Nyújtja a csípőt és a gerincet

12. Uttan asana – Nyújt, lábtól a tarkóig, jótékonyan hat az emésztésre

13. Hasta uttan asana – Megnyújtózik a tested

14. Tad asana – Javítja a tartásodat, elindítja a befelé figyelést

15. Gerinccsavarás – Frissít, oldja a gerinc feszültségét

16. Apan asana, zsugorpóz – A csavarás után a gerinc feszültségét oldja

17. Sav asana – Minimum 5 perc gondolatok nélküli relaxáció

TIPP: A Tezenis őszi sportkollekciója minden mozgásformához és minden helyszínhez tökéletesen megfelel, legyen szó egy izzasztó edzőtermi óráról vagy egy könnyed otthoni tornáról.

örökmozgó sport mozgás jóga flow

Videó! Gerinctorna gyakorlatok

Videó! Gerinctorna gyakorlatok

A gerinctorna segíti a gerinc épségének fenntartását.

tovább

Markocsán Sándor Nike edző tanácsai a hideg évszakokra

Markocsán Sándor Nike edző tanácsai a hideg évszakokra

Októberben, főleg a hónap vége felé csökken a futókedv. Kevesebben vannak a Margitszigeten is, kezdenek eltűnni a "divatfutók", vége a nagyobb versenyeknek, jönnek a hideg, sötét esték, ilyenkor a motiváció is alábbhagy. Mit tehetünk annak érdekében, hogy szinten tartsunk magunkban az érdeklődést kedvenc hobbink iránt?

tovább

A testet-lelket átformáló jóga

A testet-lelket átformáló jóga

Évezredes múltra tekint vissza, mégis az elmúlt években vált csak igazán népszerűvé. Jógázni egyet jelent a teljes elmerüléssel, mely testet és lelket egyaránt felszabadítja. Fitté, egészségesebbé tesz, csökkenti a stresszt és nem utolsó sorban pedig harmonizálja lelkünket.

tovább