Mit tehetsz a nehezen formálható testrészeiddel?

2017. május 29., hétfő, 07:00

3+3 gyakorlat vádlira és tricepszre Turcsán Barbara, személyi edzővel

Mit tehetsz a nehezen formálható testrészeiddel?

Vádli

  1. Állj egy steppadra, és emelkedj a lábujjaidra, majd ereszd vissza a sarkad a vízszintes alá! Ezt ismételd meg befelé és kifelé fordított sarokkal is, így a vádli mindhárom részét formálhatod.
    Ismétlésszám:   Kezdő 3x15   Haladó 4x20
  2. Helyezkedj félig guggoló tartásba (ne támaszkodj!) és emeld meg a sarkadat, majd helyezd vissza a földre!
    Ismétlésszám:  Kezdő 3x15  Haladó 4x20
  3. Állj támadóállásba és a hátul lévő lábaddal emelkedj lábujjhegyre, majd ereszd vissza!
    Ismétlésszám: Kezdő 3x15   Haladó 4x20

Tricepsz

  1. Helyezkedj támadóállásba, és a hátul lévő lábaddal állj rá a gumikötés közepére! A karjaidat nyújtsd a fejed fölé és a köteled ereszd a fejed mögé, majd lassan vissza!
    Ismétlésszám:  Kezdő 3x15  Haladó 4x20
  2. Támaszkodj háttal a steppadnak és végezz könyökhajlításokat, hogy a feneked érintse a földet! Maradj minél közelebb a padhoz!
    Ismétlésszám:  Kezdő 3x10   Haladó 4x15
  3. Fogj mindkét kezedbe egy-egy kézisúlyzót, és enyhén hajlított térdekkel dőlj előre 45 fokban! Ebben a helyzetben hajlítsd és nyújtsd a karodat, minél lassabban!
    Ismétlésszám:  Kezdő 3x 12 (karonként) Haladó 4x12

öörökmozgó sport edzés gyakorlat vádli tricepsz

Itt az új nyári őrület: SUP jóga

Itt az új nyári őrület:  SUP jóga

Alighogy itthon is elindult hódító útjára a SUP, máris megjelent egy új ága, a SUP jóga, amely nem csak testi, de lelki szinten is jótékony hatással bír.

tovább

Miért jó, ha minden nap jógázol?

Miért jó, ha minden nap jógázol?

Talán te is heti 1-2 alkalommal jelensz meg egy jógastúdióban, de még így is jelentős változásokat tapasztalsz a testedben, a közérzetedben, az élethez való hozzáállásodban. Képzeld, ha minden nap jógáznál…

tovább