Mit tehetsz a nehezen formálható testrészeiddel?

2017. május 29., hétfő, 07:00

3+3 gyakorlat vádlira és tricepszre Turcsán Barbara, személyi edzővel

Mit tehetsz a nehezen formálható testrészeiddel?

Vádli

  1. Állj egy steppadra, és emelkedj a lábujjaidra, majd ereszd vissza a sarkad a vízszintes alá! Ezt ismételd meg befelé és kifelé fordított sarokkal is, így a vádli mindhárom részét formálhatod.
    Ismétlésszám:   Kezdő 3x15   Haladó 4x20
  2. Helyezkedj félig guggoló tartásba (ne támaszkodj!) és emeld meg a sarkadat, majd helyezd vissza a földre!
    Ismétlésszám:  Kezdő 3x15  Haladó 4x20
  3. Állj támadóállásba és a hátul lévő lábaddal emelkedj lábujjhegyre, majd ereszd vissza!
    Ismétlésszám: Kezdő 3x15   Haladó 4x20

Tricepsz

  1. Helyezkedj támadóállásba, és a hátul lévő lábaddal állj rá a gumikötés közepére! A karjaidat nyújtsd a fejed fölé és a köteled ereszd a fejed mögé, majd lassan vissza!
    Ismétlésszám:  Kezdő 3x15  Haladó 4x20
  2. Támaszkodj háttal a steppadnak és végezz könyökhajlításokat, hogy a feneked érintse a földet! Maradj minél közelebb a padhoz!
    Ismétlésszám:  Kezdő 3x10   Haladó 4x15
  3. Fogj mindkét kezedbe egy-egy kézisúlyzót, és enyhén hajlított térdekkel dőlj előre 45 fokban! Ebben a helyzetben hajlítsd és nyújtsd a karodat, minél lassabban!
    Ismétlésszám:  Kezdő 3x 12 (karonként) Haladó 4x12

öörökmozgó sport edzés gyakorlat vádli tricepsz

Matrac helyett válaszd a gépet: itt a reformer pilates!

Matrac helyett válaszd a gépet: itt a reformer pilates!

Itthon elsősorban a „matracos” Pilates órák terjedtek el, ám a gépekkel végzett edzés során fokozottabban érvényesülnek a módszer előnyei. A gépek segítenek abban, hogy a gyakorlatokat helyesen és hatékonyan végezzük el.

tovább

Videó! Reggeli nyújtás, lazítás - állva

Videó! Reggeli nyújtás, lazítás - állva

Beállt nyakkal, háttal vagy derékkal kezdődnek a reggelek? Most megmutatjuk, milyen nyújtó-lazító tornát érdemes ilyen esetekben rendszeresen végezni!

tovább

Újévi fogadalmak futás módra

Újévi fogadalmak futás módra

A munkában egy utolsót hajrázunk, közben otthon gőzerővel készülünk a karácsonyra, kevés idő jut magunkra, és amikor kieresztünk, akkor általában jó pár kiló felesleggel arra gondolunk, ideje az életmódváltásnak. Csakhogy hideg van, és eszünk ágában nem lenne kidugni az orrunkat, de ilyenkor kell erőt venni magunkon, hiszen a nyári test télen készül…

tovább

4. Rossmann Mikulásfutás

4. Rossmann Mikulásfutás

A már hagyományosnak számító 4. Rossmann Mikulásfutás hamísítatlan családi esemény, amelyen Béres Alexandra melegít be a vállalkozó kedvű, jelmezbe bújt futókat.

tovább