Viber matricák és csevegőrobot is segíti az idei Szigetlakók kommunikációját

2017. július 12., szerda, 12:30

Viber matricák és csevegőrobot is segíti az idei Szigetlakók kommunikációját

A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Viber elindította legújabb kampányát a Sziget Fesztivállal együttműködésben. Július elejétől ingyenesen elérhetők a „Crazy Sztickerz by Sziget” animált matricák (közel 300.000 letöltéssel az első három nap) és a Sziget publikus profiljának csevegőrobotja, David, aki „fesztivál concierge” -ként segíti a Szigetlakókat az egyhetes rendezvény alatt. A csomag legtöbbet megosztott animált matricája a „Make it double”, amely már most megelőzte a tavalyi „Love” matrica rekordját.

A Sziget és a Viber új interaktív lehetőségekkel szeretné teljesebbé tenni a fesztiválozók élményét, így többek között bulizó unikornisokkal, zenélő majmokkal és különböző vicces kifejezésekkel dobhatják fel Viber beszélgetéseiket azok a felhasználók, akik letöltik a Sziget „Crazy Sztickerz by Sziget” ingyenesen elérhető matricacsomagját. A színes figurák bővített tárháza mellett David, a Sziget Viber publikus profiljának csevegőrobotja is új munkakört kapott: fesztivál concierge-ként már jegyrendelésben, későbbiekben pedig az aktuális programokban és időjárás előrejelzésében is segít a rendezvényre látogatóknak.

A Sziget Fesztivál és a Viber együttműködése tavaly indult, és sikerességét bizonyítja a 2016-os matricák közel 1,5 milliós letöltése és 8 milliós megosztása.

   „A Sziget mindig is igyekezett új megoldások felé fordulni, azokat felhasználni a fesztiválkommunkációban” – mondta Kádár Tamás a Sziget Szervezőiroda vezetője.
   „Most elsőként mi alkalmazunk a Viberen animált fesztivál matricát, ami Magyarországon is egyedülinek számít” – tette hozzá Kádár.

Töltsd le ingyenesen a „Crazy Sztickerz by Sziget” animált matricákat és ismerkedj meg Daviddel, aki mindenben segít, hogy még tökéletesebb legyen az élményed Közép-Európa legnagyobb nyári fesztiválján.

A Viber alkalmazás Google Android-on és Apple iOS-en is elérhető.

A Viber-ről:

A Viber-nél összekötjük az embereket, függetlenül attól, kik ők és honnan jöttek. Világszerte több mint 800 millió felhasználónk ingyenesen férhet hozzá olyan szolgáltatásokhoz, mint az egyéni üzenetek, videóhívások, csoportos üzenetküldések, programfrissítések, illetve kedvenc márkáikkal és világsztárjaikkal kapcsolatos hírek. Biztonságos lehetőséget nyújtunk felhasználóinknak önmaguk kifejezésére. A Viber a Rakuten Csoport tagja, amely a világ egyik vezető online kereskedelmi és pénzügyi szolgáltatója. Csatlakozzon a Viberhez még ma, és legyen részese a világ legjobb kommunikációs élményének.

A Rakuten-ről:

A Rakuten, Inc. (TSE: 4755) a világ egyik vezető internetszolgáltatója, amely különböző egyének, közösségek, vállalkozások és a társadalom számára biztosít fejlődési lehetőséget. Az 1997-ben, Tokióban online kereskedelmi platformként indult Rakuten mára világszerte több mint 1 milliárd ember számára biztosít szolgáltatásokat az e-kereskedelem, fintech, digitális tartalmak és a kommunikáció területén. 2012 óta a Rakuten előkelő helyet foglal el a Forbes Magazin éves "A világ leginnovatívabb vállalatai" top 20-as listáján. A Rakuten Csoport több mint 14.000 dolgozót foglalkoztat a világ 29 országában.

hírek nyár program ajánló fesztivál fesztiválszezon sziget

Átadták a második Anyák Házát!

Átadták a második Anyák Házát!

A karcagi Kátai Gábor Kórház Gyermekosztályán nyitotta meg kapuit az Anyák Háza Hálózat második tagja. 

tovább

Szekeres Adrien a Högl Magyarország Stílus Nagykövete

Szekeres Adrien a Högl Magyarország Stílus Nagykövete

Immár 2 éve működik együtt az énekesnő az osztrák cipőmárkával, mely Európa egyik vezető luxus márkája.  Az együttműködés múlt évben kezdődött és folytatódik tovább ebben az évben is. Sok izgalmas projekt várja a vásárlókat és a sajtót egyaránt.

tovább

Szentendrei Tavaszi Fesztivál

Szentendrei Tavaszi Fesztivál

A tavasz a Szentendrei Teátrum életébe is új színeket és frissességet hoz. Idén a meglepően újfajta megközelítéseké, az új bemutatóké és a fiataloké a főszerep.

tovább

Megéri tanulni: az OKJ-t választók 70 százaléka egy éven belül eléri a célját

Megéri tanulni: az OKJ-t választók 70 százaléka egy éven belül eléri a célját

A legtöbben szakmai előmenetel, új munkahely megszerzése vagy magasabb jövedelem reményében vágnak bele OKJ-s képzésbe 

tovább